Organizator:

AI w hotelarstwie - efektywność, personalizacja, nowe możliwości inwestycyjne

Podziel się

AI może optymalizować grafiki pracowników, zaopatrzenia czy analizować zachowania Gości w sieci, przygotowując kampanie personalizowane.

Jak AI i nowoczesne technologie są wykorzystywane w polskim hotelarstwie? Właściwie na każdym etapie kontaktu hotel – Gość, od chatbotów i wirtualnych asystentów odpowiadających całą dobę na pytania na infolinii, przez wirtualne spacery po hotelu, interaktywne przewodniki w aplikacji mobilnej czy zautomatyzowane planery podróży.

Spotykamy już pierwsze hotelowe roboty, czy asystentów głosowych (Alexa, Google Assistant) umożliwiając sterowanie oświetleniem, klimatyzacją czy zamawianie room service bez telefonowania do recepcji. Na poziomie zarządzania sprzedażą i marketingiem hotelarze są wspierani w zakresie analizy danych o rezerwacjach, sezonowości, pogodzie, czy lokalnych wydarzeniach. AI może optymalizować grafiki pracowników, zaopatrzenia czy analizować zachowania Gości w sieci, przygotowując kampanie personalizowane.

A jak AI zmieni sposób poszukiwania inwestycji w hotele i condo apartamenty przez potencjalnych inwestorów? Z pewnością przyspieszy proces planowania, oferując inwestorom dostęp do zaawansowanych analiz rynkowych, prognoz opartych na danych oraz spersonalizowanych rekomendacji dopasowanych do ich profilu ryzyka i oczekiwanego zwrotu. Dzięki automatyzacji i inteligentnym algorytmom, decyzje inwestycyjne będą podejmowane szybciej, bardziej precyzyjnie i przy mniejszym ryzyku błędu.

W hotelarski świat AI wprowadzi nas Tomasz Chojnacki, Managing Director, Hotel Marketing Group podczas prelekcji "Jak AI zmieni sposób poszukiwania inwestycji w hotele i condo apartamenty przez potencjalnych inwestorów?"

Do zobaczenia na HIM!

O HIM Bilety