Program konferencji 2024

PROGRAM X EDYCJI HOTEL INVESTORS MEETING 27 września 2024

10:30-11:00 rejestracja uczestników

 

11:00-11:15 powitanie

W imieniu organizatorów uczestników X edycji konferencji powitają: 

Jerzy Miklewski, CEO Projekt Hotel, Partner Fortech Consulting 

Piotr Kamiński, prezes zarządu spółki Nowy Adres

Mirosław Gackowski, dyrektor generalny, Hotel Verte, Warsaw, Autograph Collection

Konferencję poprowadzi Tomasz Chojnacki, dyrektor zarządzający Hotel Marketing Group. 

 

11:15-13:30 pierwszy round table meeting

Wymiary atrakcyjności i konkurencyjności turystyki oraz hotelarstwa. 
  • Turystyka i hotelarstwo - razem czy osobno? 
  • Błędne koło rozwoju usług turystycznych.
  • Nowe mierniki zrównoważonego rozwoju turystyki i hotelarstwa. 
  • Konkurencja czy koopetycja?
  • Nie chcę usług, chcę doświadczeń! - Scenariusze rozwoju turystyki i hotelarstwa. 

WYKŁAD WPROWADZAJĄCY I MODEROWANIE DYSKUSJI: 

dr Bartłomiej Walas, dziekan Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej

PRELEGENCI:

Mateusz Lewandowski, dyrektor ds. sprzedaży, Louvre Hotels Group 

Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej 

Andrzej Szymczyk, development director, Poland & Eastern Europe, IHG Hotels & Resorts

Ireneusz Węgłowski, Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego 

 

13:30 - 14:00 prezentacja:

Pałac Saski, czyli jak świadomie kreować nowe miejsce na turystycznej mapie stolicy.  

PRELEGENT:

Marcin Rembacz, dyrektor Biura Komunikacji, Pałac Saski sp. z .o.o. 

 

14:00 - 15:00 lunch w restauracji Verte - Pawilon

 

15:00 - 16:00 drugi round table meeting 

Odpowiedź inwestorów hotelarskich na wyzwania polskiej turystyki.

Z jakimi problemami mierzą się inwestorzy hotelarscy w Polsce?

MODEROWANIE DYSKUSJI:

Marcin Podobas, partner zarządzający Fortech Consulting 

PRELEGENCI:

Jakub Bilik, prezes zarządu i dyrektor zarządzający, B&B Hotels Polska

Krzysztof Czerkas, ekspert ds. restrukturyzacji finansowej i pozyskiwania finansowania zewnętrznego 

Henryk Miszalski, członek zarządu, SMART Hotels & Hostels

Magdalena Sekutowska, dyrektor ds. rozwoju, Polska i Europa Wschodnia, Hilton Worldwide

Jacek Tokarski, CEO, HIDA

Krzysztof Wiśniewski, CEO, WIK Hotels - prezentacja projektu Hotelu Shelter w Rogowie 

 

16:00 - 16:15 prezentacja sponsorska

Maksymalizacja sprzedaży bezpośredniej i budowa rozpoznawalnej marki hotelowej od pierwszego dnia inwestycji. 

PRELEGENT:

Kacper Jarocki, business development director, Profitroom

 

16:15 - 16:30 SHOWCASE:

Mercure Szczyrk Resort - rewitalizacja z sukcesem. 

PRELEGENCI:

Jakub Prozner, inwestor, Mercure Szczyrk Resort

 

16:30 - 17:30 trzeci round table meeting 

Jak, kiedy, gdzie - i czy - rozwijać bazę hotelową w polskich kurortach? 

Czy silny rozwój polskich kurortów doprowadził do punktu, w którym zarówno miejscowości, jak i zlokalizowane w nich obiekty noclegowe muszą szukać specjalizacji, by się wyróżnić i walczyć o wysoki poziom obłożenia? A może hoteli mamy już w kurortach za dużo?

  • Jak managerowie hoteli radzą sobie z sezonowością? I czy mogą liczyć na dobrą współpracę z lokalnymi władzami?
  • Inwestorzy planujący nowe obiekty w kurortach od lat mają ten sam dylemat – być w sieci czy nie być? Czy da się funkcjonować bez marki międzynarodowej sieci hotelowej? I czy hotel z globalnym brandem przekłada się też na prestiż miejscowości?
  • Nowe kierunki turystyki i hoteli. Jak planować hotele i ich funkcjonowanie by przyciągnąć nie tylko gości z Niemiec, ale też Czech, krajów arabskich i Skandynawii.

MODEROWANIE DYSKUSJI: 

Marlena Kosiura, analityk, założycielka portalu InwestycjewKurortach.pl 

PRELEGENCI:

Anna Blachowska, dyrektor marketingu i PR, Hotele Saltic

Karol Brześkiewicz, dyrektor generalny, Platinum Mountain Hotel & SPA

Paweł Hryciów, Hotele Polskie

Tomasz Kaleta, właściciel sieci Malinowe Hotele

Jacek Stasikowski, development director Poland, Accor Hotels

 

 

17:30 - 18:30  networking

Organizatorzy i Partnerzy zapraszają na rozmowy przy kieliszku dobrego wina. 

 

 

Konferencja była prowadzona w języku polskim. 

 

 

 

 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w programie.