Program konferencji 2024
PROGRAM X EDYCJI HOTEL INVESTORS MEETING 27 września 2024
10:30-11:00 rejestracja uczestników
11:00-11:15 powitanie
W imieniu organizatorów uczestników X edycji konferencji powitają:
Jerzy Miklewski, CEO Projekt Hotel, Partner Fortech Consulting
Piotr Kamiński, prezes zarządu spółki Nowy Adres
Mirosław Gackowski, dyrektor generalny, Hotel Verte, Warsaw, Autograph Collection
Konferencję poprowadzi Tomasz Chojnacki, dyrektor zarządzający Hotel Marketing Group.
11:15-13:30 pierwszy round table meeting
Wymiary atrakcyjności i konkurencyjności turystyki oraz hotelarstwa.
- Turystyka i hotelarstwo - razem czy osobno?
- Błędne koło rozwoju usług turystycznych.
- Nowe mierniki zrównoważonego rozwoju turystyki i hotelarstwa.
- Konkurencja czy koopetycja?
- Nie chcę usług, chcę doświadczeń! - Scenariusze rozwoju turystyki i hotelarstwa.
WYKŁAD WPROWADZAJĄCY I MODEROWANIE DYSKUSJI:
dr Bartłomiej Walas, dziekan Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej
PRELEGENCI:
Mateusz Lewandowski, dyrektor ds. sprzedaży, Louvre Hotels Group
Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Andrzej Szymczyk, development director, Poland & Eastern Europe, IHG Hotels & Resorts
Ireneusz Węgłowski, Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
13:30 - 14:00 prezentacja:
Pałac Saski, czyli jak świadomie kreować nowe miejsce na turystycznej mapie stolicy.
PRELEGENT:
Marcin Rembacz, dyrektor Biura Komunikacji, Pałac Saski sp. z .o.o.
14:00 - 15:00 lunch w restauracji Verte - Pawilon
15:00 - 16:00 drugi round table meeting
Odpowiedź inwestorów hotelarskich na wyzwania polskiej turystyki.
Z jakimi problemami mierzą się inwestorzy hotelarscy w Polsce?
MODEROWANIE DYSKUSJI:
Marcin Podobas, partner zarządzający Fortech Consulting
PRELEGENCI:
Jakub Bilik, prezes zarządu i dyrektor zarządzający, B&B Hotels Polska
Krzysztof Czerkas, ekspert ds. restrukturyzacji finansowej i pozyskiwania finansowania zewnętrznego
Henryk Miszalski, członek zarządu, SMART Hotels & Hostels
Magdalena Sekutowska, dyrektor ds. rozwoju, Polska i Europa Wschodnia, Hilton Worldwide
Jacek Tokarski, CEO, HIDA
Krzysztof Wiśniewski, CEO, WIK Hotels - prezentacja projektu Hotelu Shelter w Rogowie
16:00 - 16:15 prezentacja sponsorska
Maksymalizacja sprzedaży bezpośredniej i budowa rozpoznawalnej marki hotelowej od pierwszego dnia inwestycji.
PRELEGENT:
Kacper Jarocki, business development director, Profitroom
16:15 - 16:30 SHOWCASE:
Mercure Szczyrk Resort - rewitalizacja z sukcesem.
PRELEGENCI:
Jakub Prozner, inwestor, Mercure Szczyrk Resort
16:30 - 17:30 trzeci round table meeting
Jak, kiedy, gdzie - i czy - rozwijać bazę hotelową w polskich kurortach?
Czy silny rozwój polskich kurortów doprowadził do punktu, w którym zarówno miejscowości, jak i zlokalizowane w nich obiekty noclegowe muszą szukać specjalizacji, by się wyróżnić i walczyć o wysoki poziom obłożenia? A może hoteli mamy już w kurortach za dużo?
- Jak managerowie hoteli radzą sobie z sezonowością? I czy mogą liczyć na dobrą współpracę z lokalnymi władzami?
- Inwestorzy planujący nowe obiekty w kurortach od lat mają ten sam dylemat – być w sieci czy nie być? Czy da się funkcjonować bez marki międzynarodowej sieci hotelowej? I czy hotel z globalnym brandem przekłada się też na prestiż miejscowości?
- Nowe kierunki turystyki i hoteli. Jak planować hotele i ich funkcjonowanie by przyciągnąć nie tylko gości z Niemiec, ale też Czech, krajów arabskich i Skandynawii.
MODEROWANIE DYSKUSJI:
Marlena Kosiura, analityk, założycielka portalu InwestycjewKurortach.pl
PRELEGENCI:
Anna Blachowska, dyrektor marketingu i PR, Hotele Saltic
Karol Brześkiewicz, dyrektor generalny, Platinum Mountain Hotel & SPA
Paweł Hryciów, Hotele Polskie
Tomasz Kaleta, właściciel sieci Malinowe Hotele
Jacek Stasikowski, development director Poland, Accor Hotels
17:30 - 18:30 networking
Organizatorzy i Partnerzy zapraszają na rozmowy przy kieliszku dobrego wina.
Konferencja była prowadzona w języku polskim.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w programie.