Prelegenci 2025
Tomasz Chojnacki


Tomasz Chojnacki
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 19 lat w branży interaktywnej, od 14 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu oraz trener w Krakowskiej Szkole Restauratorów KSR. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni CH – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 5 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. Mocne strony: sprzedaż, marketing, social media.
dr Krzysztof Czerkas


dr Krzysztof Czerkas
Doktor nauk ekonomicznych, licencjonowany doradca restrukturyzacyjny, autor publikacji na temat finansowania projektów inwestycyjnych oraz finansowania nieruchomości. W przeszłości członek zarządu BRE Banku Hipotecznego S.A (obecnie Mbank Hipoteczny S.A i Skarbiec TFI S.A)
Ekspert z zakresu restrukturyzacji finansowej i pozyskiwania finansowania zewnętrznego.
Emanuele Dalnodar


Emanuele Dalnodar
Hotelarz z włoskim rodowodem i ponad 30-letnim doświadczeniem międzynarodowym. Specjalizuje się w planowaniu i rozwoju obiektów hotelowych, analizie projektów pod kątem operacyjnym oraz optymalizacji procesów – szczególnie w obszarze food & beverage i planowaniu zapleczy kuchennych. Były Dyrektor Generalny Sheraton Sopot, założyciel Studio Alpina Hospitality Professionals i współzałożyciel SOPit15. Łączy wizję architekta z precyzją menedżera operacyjnego.
Mirosław Gackowski


Mirosław Gackowski
Pavel Gadomski


Pavel Gadomski
Pavel Gadomski zajmuje stanowisko dyrektora inwestycyjnego w Gemini Grupė, inwestującej między innymi w nieruchomości hotelowe w Europie oraz w spółki działające w sektorze hotelarskim.
Pavel posiada ponad 10 lat doświadczenia w inwestowaniu w różne klasy aktywów alternatywnych – private equity, venture capital, infrastrukturę oraz nieruchomości. W ramach Gemini Grupė zajmuje się między innymi zarządzaniem aktywami istniejącymi, przejęciami spółek oraz poszukiwaniem projektów pod realizację w Polsce i w innych krajach Europy.
Emilio Godoy


Emilio Godoy
Profesjonalista specjalizujący się w inwestycjach hotelowych, rozwoju oraz zarządzaniu na zróżnicowanych rynkach międzynarodowych z ponad 20-letnim bogatym doświadczeniem w branży hotelarskiej. Obecnie pełni funkcję Managera ds. Inwestycji i Rozwoju Hoteli w Eurostars Hotels, będącej częścią Grupo Hotusa. Odpowiada za rozwój sieci Eurostars w Europie Środkowej i Wschodniej, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Afryce oraz Brazylii.
Przed objęciem obecnego stanowiska, również w strukturach Eurostars Hotels, zajmował stanowisko Dyrektora Generalnego w różnych hotelach należących do spółki, m.in. Eurostars Magnificent Mile w Chicago, a także Exe Casablanca i Eurostars Sidi Maarouf w Maroku.
Jego ścieżka zawodowa obejmuje również pełnienie funkcji Członka Zarządu w Hiszpańskiej Izbie Handlowej w Casablance oraz sprawowanie różnych funkcji kierowniczych w uznanych, międzynarodowych sieciach hotelowych.
Z pasją angażuje się w dostarczanie wyjątkowych doświadczeń gościom oraz wspieranie rozwoju biznesu. Doskonale odnajduje się w dynamicznych i wielokulturowych środowiskach, nieustannie poszukując okazji do poszerzania wiedzy i kompetencji w stale rozwijającym się świecie hotelarstwa.
Mateusz Kaja


Mateusz Kaja
Ekspert w projektowaniu i realizacji profesjonalnych zapleczy gastronomicznych, który łączy wiedzę technologiczną z praktyką zdobywaną w zarządzaniu restauracjami. Realizował projekty dla prestiżowych hoteli, restauracji z gwiazdkami Michelin i wielu innych lokali. Jego niezależne biuro projektowe prowadzi kompleksowy proces – od wczesnej koncepcji, przez pełną dokumentację i konkurs ofert, aż po odbiory – zapewniając funkcjonalność, estetykę i najwyższe standardy jakości.
Julia Karcz


Julia Karcz
Radca prawny (WA-17093) w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Ma ponad ośmioletnie doświadczenie w tematyce sporów podatkowych i sprawach karnych, i karnych skarbowych.
Reprezentuje klientów w kontrolach i postępowaniach podatkowych oraz sporach sądowych. Obrońca w sprawach karnych i karnych skarbowych, również w sprawach z zakresu white collar crime. Specjalizuje się w prowadzeniu postępowań spornych m.in z zakresu VAT i podatków dochodowych oraz sprawach karnych i karnych skarbowych, jak również w opracowywaniu procedur na wypadek kontroli lub podobnych czynności organów.
Autorka publikacji dotyczących postępowania podatkowego sądowego. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i Uniwersytetu Warszawskiego.
dr Piotr Kociszewski


dr Piotr Kociszewski
Od 2015 r. właściciel Biura Podróży PITUR (organizatora turystyki), specjalizującego się w turystyce seniorów; pilot wycieczek i przewodnik miejski.
Absolwent i pracownik Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego (doktorat w 2016, temat oferty turystycznej dla seniorów).
Wykładowca w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, w latach 2017–2025 Prodziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji oraz koordynator współpracy zagranicznej. Ekspert w projektach związanych z turystyką i dziedzictwem. Autor publikacji naukowych, sekretarz redakcji „Turystyki Kulturowej”.
Marlena Kosiura


Marlena Kosiura
Karierę rozpoczynała, pracując wiele lat jako dziennikarka Polskiej Agencji Prasowej specjalizująca się w tematyce politycznej i gospodarczej. Od kilkunastu lat związana jest z rynkiem nieruchomości turystycznych. Prowadzi działania z zakresu analiz, doradztwa i consultingu dla branży nieruchomości, miejscowości turystycznych i uzdrowisk.
Jest założycielką portalu InwestycjewKurortach.pl i jego główną analityczką. Od 2008 roku wnikliwie przygląda się rozwojowi w Polsce rynku condohoteli i apartamentów wakacyjnych, mieszkań na wynajem krótkoterminowy w kurortach i miastach analizując nowe projekty, warunki biznesowe takich projektów, a także niejasności panujące w tym segmencie w naszym kraju.
Autorka wielu raportów i stała komentatorka w publikacjach nt. kurortów oraz rynku nieruchomości m.in. w Dzienniku Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Parkiecie. Regularnie występuje jako ekspertka w czasie najważniejszych wydarzeń branży nieruchomości, hotelowej i biznesowej, w tym m.in. na konferencji Hotel Trends, Capital Market Forum, Forum Finansów i Inwestycji Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz Forum Inwestycyjne dziennika "Parkiet".
Analizuje i propaguje ekologiczne konteksty rozwoju kurortów, od lat działa na rzecz ich zrównoważonego rozwoju oraz z poszanowaniem historii polskich uzdrowiskach.
Grzegorz Krupa


Grzegorz Krupa
Doświadczony szef kuchni z ponad 20-letnim stażem w prestiżowych hotelach i restauracjach. Od 2012 roku związany z hotelem InterContinental Warszawa, gdzie przez wiele lat był Head Chefem w restauracji Platter by Karol Okrasa, a od maja 2023 pełni funkcję Executive Chefa i zarządza wszystkimi działami gastronomicznymi hotelu InterCotinental Warszawa. Wcześniej związany m.in. z Warsaw Marriott Hotel, Bristol i Sheraton, gdzie zdobywał bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołem i tworzeniu wyjątkowych konceptów kulinarnych.
Arkadiusz Labudda


Arkadiusz Labudda
Prezes Zarządu Grano Group, absolwent Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Uznawany za jednego z czołowych polskich ekspertów w segmencie condohoteli, był inicjatorem i twórcą pierwszego obiektu tego typu w kraju. Specjalizuje się w zarządzaniu hotelami oraz procesach pre-openingu, z sukcesem nadzorując uruchomienie sześciu obiektów hotelowych. Jego wiedza i doświadczenie wspierają dynamiczny rozwój Grano Group i sieci Grano Hotels, a profesjonalne podejście przekłada się na sprawne funkcjonowanie oraz wysoką jakość oferowanych usług.
Adam Latek


Adam Latek
Hotelarz z pasji, praktyk w branży od blisko 30 lat. Pracował dla najpopularniejszych międzynarodowych sieci hotelarskich: Accor, IHG, Choice Hotels, Hilton, Best Western. Współpracuje z międzynarodowym markami. Brał udział w otwarciach kilkunastu hoteli w Polsce i zagranicą i nadal pracuje nad otwarciami obiektów. Koordynator kierunku " Hospitality management", programu " Intertour" w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie kształcących hotelarzy na rynek światowy. Absolwenci pracują w międzynarodowych markach na całym świecie.
Opiniuje nowe technologie wchodzące na rynek hotelarski. Prowadzi wykłady w MBA Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Prowadzi wykłady na podyplomowym kierunku Customer Experience Management. Codziennie ma kontakt z właścicielami i dyrektorami hoteli, którym pomaga prowadzić hotel zgodnie z międzynarodowymi standardami i sztuką hotelarską. Współpracuje z doradcami i światowymi firmami doradczymi w Polsce i na świecie. Pisze artykuły do znanych magazynów i czasopism o charakterze hotelarskim i turystycznym. Współpracuje z analitykami finansowymi specjalizującymi się w hotelarstwie. Wspiera rozwój organizacji Concierge "Złote klucze Polska". Wraz z zespołem szkoli kadrę hotelarzy i gastronomów, zarówno pracowników, jak i kierowników.
Aleksandra Matuszewska


Aleksandra Matuszewska
Z PHH związana jest od początku istnienia spółki. Jako Dyrektor Pionu Rozwoju PHH realizuje i nadzoruje projekty rozwojowe i inwestycyjne Grupy, odpowiada za współpracę z franczyzodawcami, a także opracowanie i wdrożenie Strategii PHH.
Doświadczenie w branży nieruchomości zdobywała zarządzając m.in. projektem Chopin Airport City dotyczącym komercyjnego zagospodarowania terenu wokół warszawskiego lotniska, którego częścią były hotele Courtyard by Marriott, Renaissance Warsaw Airport i Hampton by Hilton. Pełniąc funkcję Dyrektora Biura Strategii i Nadzoru Właścicielskiego Polskich Portów Lotniczych, sprawowała nadzór nad grupą kapitałową, do której należała spółka Chopin Airport Development (aktualnie PHH).
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach międzynarodowe stosunki gospodarcze i polityczne oraz zarządzania projektami, a także studium podyplomowego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Była członkiem Policy Committee międzynarodowej organizacji ACI Europe; zasiada w radach nadzorczych spółek kapitałowych. Posiada uprawnienia Project Managera (TSPM).
W grupie PHH znajduje się obecnie ponad 50 obiektów, co czyni ją drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem.
Adam Mazur


Adam Mazur
Ekspert ds. akustyki w branży HoReCa, od lat kształtujący standardy komfortu dźwiękowego w hotelach, restauracjach i przestrzeniach konferencyjnych. Ponad 25-letnie doświadczenie w sektorze projektowo-wykonawczym pozwala mu łączyć wizję architekta z precyzją inżyniera – od pierwszych szkiców w biurze projektowym po perfekcyjne wykonanie na budowie. W Ecophon odpowiada za merytoryczne wsparcie inwestorów, architektów i projektantów, tworząc rozwiązania, które nie tylko spełniają normy, ale też realnie podnoszą jakość doświadczenia gości. Jego projekty wyróżnia dbałość o każdy detal i przekonanie, że dobra akustyka to nie dodatek, lecz kluczowy element luksusu i gościnności.
Dominika Mazur-Dramé


Dominika Mazur-Dramé
Od 25 lat związana z branżą hotelarsko-gastronomiczną, a od 12 lat aktywnie uczestniczy w realizacji i nadzorze inwestycji hotelowych w sieci Puro Hotels. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu projektów oraz konceptów gastronomicznych, zarządzaniu operacyjnym w hotelach i restauracjach, a także w optymalizacji procesów i maksymalizacji zwrotów z inwestycji w sektorze HoReCa.
Janusz Mitulski


Janusz Mitulski
Jest Starszym Dyrektorem ds Rozwoju sieci Marriott International i odpowiada za jej ekspansje na obszarze Europy Środkowo – Wschodniej, Krajów Bałtyckich oraz Ukrainy.
Janusz przeszedł do Mariott International w 2015 roku z firmy doradczej Horwath HTL Polska, gdzie przez ponad pięć lat był partnerem i szefem w zespole doradztwa hotelowego i turystycznego. W tym okresie zaangażowany był w blisko 200 projektów – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu. Zanim rozpoczął pracę w konsultingu, Janusz wiele lat pracował w sieci Qubus Hotel. Był tam m.in dyrektorem dwóch hoteli, a następnie przez ponad pięć lat dyrektorem sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce.
Podczas ponad 25-letniej kariery zawodowej w hotelarstwie, Janusz szeroko angażuje się w działalność na rzecz rozwoju branży hotelowej w Polsce. Jest również aktywnym wykładowca akademickim.
Janusz jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a także członkiem międzynarodowej organizacji zawodowej The Royal Institution of Chartered Surveyors (MRICS).
Małgorzata Morek


Małgorzata Morek
Ekspertka w branży hotelarskiej z ponad 30-letnim doświadczeniem. Pracowała na różnych stanowiskach w operacjach, sprzedaży i rozwoju w renomowanych sieciach hotelowych, takich jak IHG Hotels & Resorts w USA oraz Accor w Polsce i Europie Wschodniej.
Od 2017 roku jest związana z siecią Hilton i odpowiada za rozwój w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Rumunii i na Węgrzech.
Nawiązuje relacje z inwestorami poszukującymi możliwości realizacji projektów hotelowych pod markami Hiltona, głównie w modelu franczyzowym i zarządzania.
Jej aktywność była wielokrotnie nagradzana przez branżę.
Izabela Plucińska-Dalnodar


Izabela Plucińska-Dalnodar
Hotelarka i strateg gastronomii z ponad 25-letnim doświadczeniem. Karierę rozwijała w międzynarodowych sieciach Starwood, Vienna House oraz Marriott International, a także w hotelach niezależnych. Specjalistka w obszarze operacyjnego zarządzania, z sukcesem kierowała zespołami w hotelach 4–5*. Obecnie tworzy i wdraża koncepty kulinarne, prowadzi procesy pre-opening, opracowuje standardy operacyjne (SOP) oraz szkoli przyszłych liderów branży HoReCa.
Marcin Podobas


Marcin Podobas
Założyciel i partner zarządzający FORTECH Consulting, posiada 20 lat doświadczenia w branży nieruchomości. Przez wiele lat pracował w funduszach nieruchomości oraz dla deweloperów i operatorów hotelowych. Przez kilka lat pełnił funkcję dyrektora zarządzającego polskim biurem Tishman Realty & Construction oraz Tishman Hotel Corporation w Warszawie, wcześniej pełnił funkcję Dyrektora ds. Relacji Inwestorskich w Pioneer Real Estate Advisors oraz Pioneer Real Estate Fund. Był szefem Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Bank of New York Mellon, a ostatnio wiceprezesem notowanej na GPW spółki hotelowo-deweloperskiej EFH SA. Uczestniczył w realizacji takich projektów hotelowych jak: Harmony Hotel Poznań a CURIO Collection by Hilton, Courtyard by Marriott Okęcie Warsaw Airport, Sheraton Kraków Hotel, Hilton Warsaw Hotel and Conference Center, Radisson Blu Gdańsk, Double Tree by Hilton Hotel and Convention Center and Hampton by
Hilton Kraków, Hotel Król Kazimierz, Hampton by Hilton Warsaw Mokotów oraz innych - łącznie w kilkudziesięciu projektach, wartych ponad 3 mld zł.
Tomasz Prokurat


Tomasz Prokurat
Radca prawny (WA-10379) i doradca podatkowy (11541) z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Specjalizuje się w doradztwie prawnym i podatkowym w sprawach restrukturyzacyjnych i transakcyjnych. W LITIGATO zajmuje się planowaniem podatkowym oraz bieżącym doradztwem prawnym i podatkowym dla biznesu.
Ma bogate doświadczenie w doradztwie prawnym i podatkowym dla klientów w takich branżach jak: nieruchomości, IT/nowe technologie, paliwa/OZE, rolnictwo oraz usługi finansowe. Doradza również start-upom i firmom technologicznym w takich obszarach jak m.in: pozyskiwanie finansowania, sprawy korporacyjne, relacje inwestorskie, transakcje wewnątrzgrupowe, własność intelektualna, ulgi podatkowe, sprawy HR i modele wynagradzania specjalistów, w tym programy motywacyjne. Reprezentuje klientów przed sądami administracyjnymi i powszechnymi w sprawach podatkowych, gospodarczych oraz karnych o podłożu gospodarczym.
Zdobywał doświadczenie zawodowe w dziale doradztwa podatkowego EY, a następnie w kancelariach prawnych SK&S i Dentons. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
dr Bartłomiej Pyrzyk


dr Bartłomiej Pyrzyk
Architekt z bardzo bogatym doświadczeniem. Autor i współautor dziesiątek projektów obiektów użyteczności publicznej, hoteli, biurowców. Wielokrotnie nagradzany w konkursach architektonicznych.
Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej, gdzie w 2022 roku obronił pracę doktorską.
Specjalista w zakresie prac analitycznych i koncepcyjnych związanych z programowaniem i projektowaniem obiektów hotelowych.
Dominik Sołtysik


Dominik Sołtysik
Dominik Sołtysik pełni funkcję dyrektora operacyjnego na region Europy Wschodniej Essendi, wiodącego operatora i właściciela hoteli w Europie w segmencie ekonomicznym i midscale oraz prezesa zarządu Essendi Poland S.A.. Od 2021 r. sprawuje również rolę dyrektora ds. strategii Essendi, wspierając przy tym Komitet Wykonawczy Grupy. Przed powołaniem na prezesa zarządu w Orbisie pełnił funkcję wiceprezesa i dyrektora operacyjnego, będąc w tym czasie odpowiedzialnym za efektywne zarządzanie portfelem nieruchomości hotelowych oraz rozwój Grupy w 6 krajach Europy Wschodniej. Uczestniczył w realizacji wielu projektów korporacyjnych, m.in w przygotowaniu historycznej transakcji zakupu hoteli i wejścia Orbisu na nowe rynki w 2015 roku oraz w procesie sprzedaży działalności serwisowej na rzecz Accoru w 2019 r. Jest absolwentem wydziału finansów Wyższej Szkoły Handlowej w Tuluzie, a swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał jako audytor finansowy w Salustro Reydel. W 2003 roku rozpoczął pracę w dziale finansowym w centrali Grupy Accor w Paryżu. W 2010 roku został dyrektorem finansowym Accor Pannonia Hotels w Budapeszcie. W trakcie swojej kariery zawodowej zdobył szerokie doświadczenie z zakresu finansów, rozwoju i zarządzania aktywami w Paryżu, Londynie, Budapeszcie i w Warszawie.
Bruno Sousa


Bruno Sousa
Architekt z 20-letnim doświadczeniem międzynarodowym, studiował architekturę we Francji i Portugalii, a następnie przeniósł się do Polski. Współpracował z wiodącymi globalnymi i europejskimi pracowniami przy projektach hotelowych w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Azji, a także przy dużych inwestycjach komercyjnych i masterplanach. Od 2023 roku w IHG, wykorzystując doświadczenie komercyjne do wsparcia właścicieli w optymalizacji projektów.
Jacek Stasikowski


Jacek Stasikowski
Krzysztof Szadurski


Krzysztof Szadurski
Hotelarz, prawnik i politolog z wykształcenia. Swoje doświadczenie zawodowe i zdobyte umiejętności wykorzystuje na co dzień jako manager, doradca biznesowy, wykładowca oraz autor artykułów o tematyce hotelarskiej. Od 2015 roku wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, od 2017 roku wykładowca Podyplomowych Studiów Menedżerów Turystyki i Hotelarstwa SGH. W latach 2005-2022 prezes zarządu Hoteli Warszawskich "Syrena" Sp. z o.o. Od 2024 roku sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Andrzej Szymczyk


Andrzej Szymczyk
Andrzej Szymczyk zajmuje stanowisko Development Director na region Polski, Europy Wschodniej i Krajów Bałtyckich w IHG Hotels & Resorts, wiodącej grupie hotelowej na świecie. Jest odpowiedzialny za wzrost i rozwój portfolio hoteli IHG poprzez umowy franczyzowe i zarządzania.
Andrzej posiada ponad 20 lat szerokiego międzynarodowego doświadczenia w sektorze hotelowym zdobytego w różnych działach hoteli, w szczególności w dużych grupach hotelowych, ale również w hotelach niezależnych różnego rodzaju. Jest doskonale przygotowany aby pomagać właścicielom i inwestorom optymalizować ich nieruchomości i rekomendować najbardziej odpowiednie rozwiązania dotyczące marki i projektowania dla ich obiektów.
Jacek Tokarski


Jacek Tokarski
Jeden z czołowych doradców w sektorze Hospitality. Od ponad 18 lat związany z sektorem nieruchomości hotelowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Były dyrektor operacyjny w Hotel Professionals i Analityk Inwestycyjny w Colliers International.
Od roku 2021 właściciel i założyciel agencji doradczej HIDA.
W swoim portfolio zawodowym może pochwalić się doradztwem dla wielu projektów hotelowych - sieciowych i nie tylko, a także wsparciem inwestorów i deweloperów w procesie opracowania i analiz modeli biznesowych oraz udziału w procesie komercjalizacji nieruchomości hotelowych.
Przemysław Wieczorek


Przemysław Wieczorek
Przemysław Wieczorek MRICS, Prezes Zarządu Puro Hotel Development odpowiedzialny za cześć inwestycyjną Puro, w tym nieruchomości i finansowanie bankowe. Obecny w Puro od początku działania firmy. Przemysław posiada 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości w sektorach komercyjnych oraz mieszkalnych, specjalizując się w finansowaniu projektów inwestycyjnych, analizach rynku i akwizycjach. Puro to polska sieć hoteli lifestylowych obecna w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu oraz Łodzi. Puro obecnie realizuje kolejne hotele w Budapeszcie, Pradze oraz Warszawie. Puro działa w roli dewelopera, inwestora oraz operatora hoteli.
Krzysztof Wilk


Krzysztof Wilk
Krzysztof Wilk, członek Rady Polskiej Izby Turystyki, prezes Centrum Monitoringu Ruchu Turystycznego, radca prawny (Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie), absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych działających na rynku usług turystycznych, w szczególności organizatorów turystyki i obiektów noclegowych. Prokurent w Biurze Turystyki Jaworzyna Tour Kaczmarczyk Wilk spółka jawna – organizatora turystyki specjalizującego się w wypoczynku i wycieczkach szkolnych dla dzieci i młodzieży. W ramach działalności publicystycznej przez 13 lat redagował dział prawny w branżowym czasopiśmie Wiadomości Turystyczne. Od maja 2024 roku członek Rady Polskiej Izby Turystyki, a od sierpnia 2024 Prezes Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego.